UA / RU
Підтримати ZN.ua

Основні рекламодавці припинили рекламу у Х Маска: причина

Компанії занепокоєні зростанням антисемітських висловлювань.

Основні рекламодавці призупиняють свої рекламні кампанії на платформі X (раніше Twitter)  Ілона Маска. До зупинки розміщення реклами у соціальної мережі долучилися компанія Disney, якапланує випуск анімаційного фільму Wish на 22 листопада, а також Lionsgate, яка заявила, що прибере свою рекламу з платформи перед виходом у прокат приквелу «Голодних ігор», повідомляє The Hollywood Reporter.

У п’ятницю ввечері Warner Bros. Discovery також повідомила, що призупиняє свої кампанії на платформі. Paramount і Sony Pictures наслідували їхній приклад.

Цей крок голлівудських студій відбувся після того, як IBM прибрала рекламу з платформи у світлі опублікованого в четвер нового звіту некомерційної організації Media Matters for America, у якому виявилося, що платформа розміщувала рекламу таких компаній, як Apple, Bravo, IBM, Oracle і Xfinity поруч із вмістом, який рекламує Адольфа Гітлера та його нацистську партію.

«IBM не допускає ворожих висловлювань та дискримінації, і ми негайно призупинили всю рекламу на X, поки розслідуємо цю абсолютно неприйнятну ситуацію», — заявили в компанії.

Крім того, Axios повідомила, що купівлю реклами на платформі в п’ятницю вдень призупинила компанія Apple.

Зупинка рекламних кампаній Disney і Apple особливо вплине платформу, враховуючи, що раніше цього року сам Маск сказав , що ці дві компанії є одними з найбільших рекламодавців, і подякував їм за постійні витрати.

Ці рішення були прийняті також після публікації Маска в середу, яку багато хто розкритикував як антисемітську.

Він публічно підтримав теорію антисемітської змови, згідно з якою єврейські громади розпалюють «ненависть до білих».

Маск відповів на антисемітське повідомлення, в якому говорилося, що єврейські громади «просувають саме той тип ненависті до білих, яку хочуть, щоб люди припинили використовувати проти них». У пості також згадувалися «орди меншин», що заполонили західні країни — популярна теорія антисемітської змови.

Цей пост у X (Twitter) залишився б непоміченим, якби Маск, який має понад 160 мільйонів підписників, не поділився публікацією з коментарем: «Ви сказали чистісіньку правду».

Читайте також: Ізраїль відмовляється від Starlink

Білий дім також виступив проти повідомлення про розповсюдження антисемітського контенту на платформі.

«Ми рішуче засуджуємо цю огидну пропаганду антисемітської та расистської ненависті, яка суперечить нашим основним цінностям як американців», — йдеться у заяві.

Генеральний директор X Лінда Яккаріно намагалася повернути рекламодавців на платформу і захистити позицію компанії в твіттері.

«Точка зору X завжди була дуже чіткою: дискримінація з боку всіх повинна ПРИПИНИТИСЯ — я думаю, що це те, з чим ми всі можемо і повинні погодитися. Коли справа доходить до цієї платформи, X також дуже чітко сказав про наші зусилля по боротьбі з антисемітизмом і дискримінацією. Ніде в світі цьому немає місця — це гидко і неправильно», — написала вона.

Раніше ЄС виніс попередження Ілону Маску щодо розповсюдження у соцмережі  Х дезінформації про атаку ХАМАС на Ізраїль, зокрема фейкових новин та старих зображень, які видаються за нові.

Маск також заявляв, що війна Росії проти України чи протистояння Ізраїлю з терористичним угрупованням ХАМАС можуть перерости в Третю світову війну.