UA / RU
Підтримати ZN.ua

Міжнародна слідча група опублікувала нові висновки у справі про катастрофу MH17

Експерти дослідили знімки з російських радарів, які не зафіксували політ ракети комплексу "Бук".

Міжнародна слідча група (JIT) опублікувала нові висновки у справі про збитий над окупованою бойовиками територією Донецької області малазійський літак, який здійснював рейс MH17. Експерти стверджують, що відсутність на знімках російських радарів ракети комплексу "Бук" не означає, що її взагалі не було, повідомляє прес-служба Генпрокуратури Нідерландів.

Зображення з радарів вивчали два незалежні експерти. Вони прийшли до висновку, що радіолокаційна станція в російському Усть-Донецьку не могла зафіксувати ракету "Бук" через властивості її польоту, зокрема, через її швидкість.

"Через те, що швидкість ракети набагато вища, ніж швидкість цивільної авіації, налаштування цивільної радіолокаційної станції гарантують, що такі швидкісні об'єкти зазвичай не видно на радарних зображеннях. Це робиться для запобігання "хаосу" на зображенні радару", - йдеться в повідомленні.

Слідча група також звертає увагу на той факт, що російські радари не зафіксували жодного іншого літака поблизу MH17.

17 липня 2014 року був збитий "Боїнг-777" рейсу MH17 "Малайзійських авіаліній" у зоні бойових дій, поряд із селищем Шахтарськ Донецької області. Літак летів рейсом "Амстердам - Куала-Лумпур". Усі 298 осіб, які перебували на борту літака, загинули.

28 вересня 2016 року міжнародні слідчі у своєму проміжному звіті першого етапу роботи Спільної слідчої групи (Joint Investigation Team, JIT) підтвердили причетність Росії до знищення MH17.

У червні 2017 року міжнародна група журналістів-розслідувачів Bellingcat змогла ідентифікувати сімох ймовірних водіїв "Бука", з якого збили "Боїнг" рейсу MH-17. У своїй новій доповіді Bellingcat зазначає, що транспортуванням "Бука" займалася 69-а окрема бригада матеріального забезпечення російської армії.