Міністерство захисту навколишнього середовища Південної Кореї оштрафує південнокорейські представництва Mercedes-Benz, Nissan і Porsche на $ 65 млн за підробку даних по викидах, повідомляє Yonhap.
У міністерстві зазначають, що штраф компанії Mercedes-Benz Korea стане найбільшим в галузі за підробку показників викидів на південнокорейському ринку.
Корейські відділи Nissan і Porsche також оштрафують на суму в $ 736 000 та $ 818 000.
Відомо, що всі ці світові автовиробники використовували незаконне програмне забезпечення в своїх дизельних моделях для заниження рівнів показників рециркуляції вихлопних газів (EGR). Відомство зазначає, що EGR є одним з основних компонентів для зниження викидів дизельних двигунів оксиду азоту, який є токсичним забруднювачем повітря.
За даними міністерства, рівні викидів оксиду азоту деяких моделей Mercedes-Benz були більш ніж в 13 разів вище в порівнянні з припустимим стандартом безпеки.
У відомстві додали, що мають намір порушити кримінальні справи проти цих трьох автовиробників і ініціювати відкликання їх відповідних моделей. Крім того, планується відкликати сертифікати на ці машини.
У відповідь на звинувачення уряду Південної Кореї компанія Mercedes-Benz Korea спростувала заяву міністерства, заявивши, що розглянуте програмне забезпечення є частиною комплексної запатентованої системи контролю викидів.
"Цю особливість (РЕД: перевищення допустимих норм при сертифікації під час випробувань) потрібно розуміти як частину складної системи агресивної очищення вихлопних газів в різних умовах водіння протягом усього терміну служби автомобіля", – йдеться у відповіді Mercedes-Benz Korea.
Mercedes також заявляє, що висновки міністерства можна застосувати до одиниць моделей, виробництво яких було припинено з травня 2018 року, а потім приведено у відповідність з принципами викидів Євро-6.
"Ми плануємо найближчим часом звернутися до суду з позовом проти рішення Міністерства навколишнього середовища", – заявили в компанії.
Всього Mercedes продав у Південній Кореї за 2012-2018 роки 37 154 автомобіля зазначених моделей. Автовиробники Nissan і Porsche за той же час продали 2293 і 934 машини з проблемними дизельними двигунами відповідно.
Також вчені назвали 10 головних загроз людству. За словами дослідників, уряди країн світу повинні використовувати час пандемії COVID-19 для того, щоб усвідомити, яким чином можна реагувати та усувати ці ризики.
Вчені відзначають, що всі названі загрози можуть призвести до широких соціальних, економічних та екологічних наслідків. Всі вони взаємопов'язані і повинні бути вирішені одночасно так, "щоб жодна з них не посилилася".