Найстаріший у світі метрополітен частково переходить на цілодобову роботу. З 2015 року курсувати 24 години на добу лондонській підземці поїзди почнуть по п'ятницях і суботах, пише The Guardian.
"Ми прагнемо до тієї схемою роботи, яка дійсно стала б придатна для Лондона XXI століття. Разом з 24-годинним обслуговуванням пасажирів у вихідні буде введено більш легкий і зручний спосіб оплати проїзду - через банківські картки", - пояснив керуючий метрополітену Лондона Майк Браун.
Досвід з безперервною роботою метро британська влада успішно апробували під час проведення Олімпійських ігор 2012 року. Втім, цього разу проблем з організацією цілодобового повідомлення поїздів метро уникнути не вдасться, впевнені експерти.
Головною проблемою на шляху реалізації цієї ідеї видання називає скорочення робочих місць. З-за того, що метрополітен має намір перейти на оплату проїзду банківськими картками, 750 касирів ризикують залишитися без роботи.
"Ми підтримуємо заявлені зміни в роботі метрополітену, оскільки вони відображають мінливі потреби сучасної підземної системи. Однак мер використовує це як привід, щоб скоротити чисельність персоналу. У цьому ключі рішення є безрозсудним і безвідповідальним", - заявив газеті міністр юстиції в тіньовому уряді Великобританії Садок Хан.
У свою чергу мер Лондона Борис Джонсон пояснив, що нова форма роботи метро не зменшить, а навпаки, збільшить кількість робочих місць. Правда, потрібен персонал з іншими навичками, наприклад, для управління оновленими складами. Профспілки вже попередили, що переговори з міською владою будуть важкими. !zn
Читайте також:
Ім'ям Андрія Шевченка назвуть одну із станцій метро в Лондоні
Чого не пишуть про Лондоні в рекламних проспектах
Мер Лондона запропонував посилити трудове законодавство, щоб зупинити хвилю страйків