Марк Цукерберг заявив у вівторок, 3 березня, що компанія Facebook надаватиме безкоштовну рекламу Всесвітній організації охорони здоров'я, оскільки вона прагне припинити дезінформацію про коронавірус, його ризики та як на нього реагувати. повідомили у Reuters.
"Ми надаємо ВООЗ стільки безкоштовних оголошень, скільки їм потрібно для їх кампанії, а також іншу підтримку", - заявив Цукерберг.
Користувачі, які шукають повідомлення про вірус у Facebook, тепер побачать спливаюче вікно, яке спрямовує їх до ВООЗ чи місцевого органу охорони здоров'я для отримання останньої інформації.
Цукерберг пообіцяв, що компанія видалить помилкові вислови та теорії змови, які відмітять світові організаціями охорони здоров'я, щоб допомогти боротися з дезінформацією про коронавірус. Компанія співпрацюватиме з глобальними експертами в галузі охорони здоров'я та надаватиме підтримку та рекламну допомогу.
У лютому компанія заявила, що заборонятиме рекламувати продукти, що пропонують будь-які лікування або запобігання навколо спалаху коронавірусу, і ті, що створюють відчуття актуальності навколо ситуації.
Раніше гендиректор Facebook заявив, що контент соціальних мереж має фільтруватись за правилами медіа-індустрії. На його думку, Інтернет-контент повинен регулюватися системою десь між існуючими правилами, які застосовуються для телекомунікаційних та медіа-індустрій.