UA / RU
Підтримати ZN.ua

Кабіна підйомника в Італії, де загинули 14 людей, їздила, ймовірно, без аварійного гальмування 7 років

З'явилися записи роботи механізму канатної дороги, зняті туристом.

Кабіна підйомника на канатній дорозі в Італії, внаслідок обриву якої загинули 14 людей, можливо їздила з вимкненою системою аварійного гальмування вже сім років, повідомляє Ansa.

Прокуратура Вербанії, яка розслідує обставини аварії, отримала відеозаписи, зроблені громадянином Швейцарії Міхаелем Меєром між 2014 та 2018 роками, з яких випливає, що і тоді на механізмі стояли затискачі.

Швейцарець знімав, як працює канатна дорога з технічного інтересу тричі - 2014, 2016 та 2018 роках. Коли сталась трагедія і почала поширюватись інформація про ймовірні причини, він відкрив свої архіви і передивився відео, а далі поділився ними з німецьким телеканалом ZDF. "Я побачив, що вже на моїх кадрах можна бачити ці затискачі – у 2014 році, на кабіні, в якій перебувають люди", – розповів Меєр.

Слідство буде працювати із записами. Наразі прокурорка Олімпія Боссі зазначила, що утримається від оцінок. 

Читайте також: У Грузії на курорті вийшла з ладу канатна дорога: серед постраждалих українець

Нагадаємо, внаслідок обриву канатної дороги та падіння зі значної висоти кабіни з пасажирами на півночі Італії в регіоні П'ємонт в неділю, 23 травня, загинули дев'ятеро осіб. Кабіна обірвалась на найвищій ділянці маршруту, за 300 метрів до верхньої станції, і впала у лісистій та важкодоступній місцевості.

Згодом стало відомо, що на місці трагедії загинуло одразу 13 осіб. Серед них була дворічна дитина. Згодом у лікарні померла 9-річна дівчина. Единим, хто вижив після падіння кабіни є 5-річний хлопчик, у якого в аварії загинули батьки, 2-річний брат, дідусь та бабуся.

З попередніх висновків розслідування стало відомо, що причиною трагедії став обрив буксуючого тросу, який тягнув кабіну вперед. У такому випадку мала спрацювати система автоматичного гальмування кабіни, але щонайменш один з двох елементів системи виявився заблокованим.

Минулого тижня поліція заарештувала трьох співробітників компанії, але пізніше суддя вирішив, що немає підстав тримати їх у в'язниці, оскільки вони не можуть втекти і не існує ризику фальсифікації доказів. Прокурори стверджують, усі троє – власник канатної дороги та двоє працівників – знали, що кабіна їздить з відімкненим запобіжником. За їхніми даними, вони зумисно поставили затискачі на аварійні гальма, щоб уникнути їх постійного активування через технічні проблеми.