UA / RU
Підтримати ZN.ua

Залізничникам у ОРЛО заборгували 80 млн рублів зарплати

Зарплату транспортникам не платять місяцями, а їх самих перевели на триденний робочий тиждень.

Працівникам залізниці та міськелектротрансу в окупованих районах Луганської області затримують зарплату кілька місяців, через що працівники звільняються. Цю проблему відображена в документах окупаційної адміністрації ОРЛО, які опинилися в розпорядженні ZN.UA завдяки джерелу в одній з українських спецслужб.

У листі, яке так званий "в. о. міністра інфраструктури і транспорту" "ЛНР" Володимир Євдохін направив так званій "заступнику голови уряду" Олені Костенко, наводяться такі цифри: заборгованість по зарплаті перед залізничниками у січні становила 80 млн російських рублів, а перед працівниками підприємств міськелетротрансу – майже 38 млн рублів.

Також повідомляється, що зарплату за грудень працівникам залізниці виплатили лише 5 лютого.

Крім того, з 1 листопада 2019 року на залізниці в ОРЛО введено триденний робочий тиждень, що "призвело до зниження середньої заробітної плати і зростання соціальної напруженості в колективі". Тільки в січні звільнилися з підприємства 45 із 4534 працівників, або 1% від загального числа.

Ситуація обумовлена, зокрема, тим, що підприємства систематично не сплачують залізниці за вантажні перевезення. Найбільшим боржником є російське ЗАТ "Внешторгсервис", яке, зокрема, вивозить з ОРЛО в РФ вугілля та іншу продукцію, а також забезпечує перепродаж вивезеного. Загальна заборгованість "Внешторгсервиса" перед залізницею ОРЛО перевищує 180 млн рублів. Операційний контроль над ВТШ здійснюють структури "молодоолігарха"-втікача Сергія Курченка.

Несе залізниця збитки і на пасажирських перевезеннях, їх сума перевищує 114 млн рублів. Євдохін зазначає, що тарифи для перевезення пасажирів нижче собівартості, а адміністрація ОРЛО не компенсує перевізнику такі витрати.

DT.UA

DT.UA

Заборгованість перед міськелектротрансом також обумовлена тим, що перевізникам не компенсують перевезення пільговиків, а ціни на квитки для пасажирів – занижені. Усього в "Луганськелектротрансі", Краснодонському АТП, Антрацитівському тролейбусному управлінні і "Алчевськпастрансі" станом на початок року працювали 350 чоловік.

"Відбувається відтік фахівців, скорочується вихід на лінію транспортних засобів, погіршується якість транспортного обслуговування населення... Технічний стан транспорту безпосередньо впливає на безпеку перевезень", - констатував укладач документа.

Раніше ZN.UA повідомляло, що питання про закриття нерентабельних шахт в ОРЛО вирішується в Москві. Окупаційна адміністрація вже запустила процес ліквідації "Вергелевської", "Міусінської" і "Новопавлівської". шахт. Так званий "міністр палива, енергетики та вугільної промисловості" "ЛНР" Павло Мальгін звітує про це перед директором російського Федеральної державної бюджетної установи з питань реорганізації і ліквідації нерентабельних шахт Андрієм Моїсеєнковим.