На першому тижні вересня частка сюжетів про боротьбу з корупцією на семи українських телеканалах становила 5%, тобто в 2,5 рази менше, ніж вересні 2015 року (13%) та червні 2016 року (12%).
За даними моніторингу Академії української преси, 33% новинного потоку − це політичні новини в Україні (у травні їх було 37%, у лютому 2017 – 40%, у вересні 2015 року 46%). Найбільше їх на Інтері (43%) та 5-му каналі – 38%, а найменше на Першому – 21%.
Частка повідомлень з декількома точками зору на події в цілому і на політичні події однакова і цього року змінюється у невеликому діапазоні: 15% у вересні, 17% у травні, 15% у лютому.
Найчастіше згадувані головні теми повідомлень: внутрішня державна політика, діяльність органів влади 16%, злочинність (14%), що уперше посіла друге місце, і війна на сході (10%).
Академія української преси провела дослідження за участю вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму (19:00-23:00) семи провідних українських телеканалів – "Інтер", "1+1", "Україна", СТБ, ICTV, UA:Перший та 5 канал.
Як свідчать дані опитування соціологічної компанії InMind, проведеного в травні-червні 2017 року, Про існування "джинси" знають 55% опитаних українців, з них 63% заявили, що можуть розрізнити оплачену новину - це на 16% більше, ніж минулого року.