UA / RU
Підтримати ZN.ua

Юрій Голік: "Для розвитку інфраструктури потрібен професійний менеджмент, і лише потім - гроші "

Керівник програми "Регіональний розвиток" аналітичного центру "Український інститут майбутнього" і радник колишнього голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Юрій Голік в своєму Facebook завив, що стан мостів в Україні критичний, і для виправлення цієї ситуації потрібен, в першу чергу, професійний менеджмент.

"Харків. Туреччина. Пакистан. Це за 7 днів про втомлені мости. Тільки те, що потрапило в стрічки новин. У нас в країні ситуація критична. Більше 9 600 мостів за технічними параметрами не відповідають вимогам сучасних норм і фактичному навантаженню. 1 923 мости вимагають термінового ремонту. 86 мостів знаходяться в аварійному непрацездатному стані. Просто спробуйте згадати хоча б 100 мостів або 10, побудованих у нас в країні за останні 10 років. Я можу згадати два - це ті мости, які ми в 2017-м відремонтували і побудували з нуля в Дніпропетровській області", - заявив Голік.

Нагадаємо, 25 серпня стався частковий обвал шляхопроводу над залізничними коліями в напрямку селища Пісочин в Харківській області. 27 серпня в турецькому місті Терме обвалився пішохідний міст. 31 серпня Пакистані в результаті обвалення мосту загинули 26 осіб.

Міст, побудований командою Валентина Резніченка на окружній дорозі навколо міста Дніпро за 42 дні

На думку Голіка, інфраструктура втомилася, тому кількість кілометрів, які вводяться в експлуатацію після ремонту доріг і мостів, повинно перевищувати кількість виведених з неї в силу їх руйнування. Тільки тоді можна буде говорити про відновлення інфраструктури та її появі в принципі.

"Що потрібно, аби ситуацію виправити? Менеджмент. І гроші. Саме в такій послідовності. Гроші без професійного менеджменту - це в кращому випадку просто їх невикористання, яке відбувається зараз. А в гіршому - чийсь особистий добробут, але ніяк не нові кілометри ідеальних доріг і мостів", - вважає Голік.

За його словами, в Україні вже почалися позитивні зміни, зокрема, мова йде про трасу Запоріжжя - Маріуполь, яка ремонтувалася три роки і повинна була ремонтуватися ще стільки ж, але буде закінчена вже в жовтні, тобто за три місяці.

"Але з одиничного прикладу це має перетворитися в норму для всієї країни", - упевнений Голік.