UA / RU
Підтримати ZN.ua

В зоні АТО запрацювала електронна система пропуску - СБУ

До 25-го числа вона буде функцирнировать в тестовому режимі. На розгляд заявки, як і раніше, відводиться 10 днів.

Служба безпеки України у п'ятницю запустила в тестовому режимі електронну систему оформлення документів на в'їзд-виїзд із зони АТО.

"Починаючи з 20 березня здійснено тестовий запуск дозвільної системи в'їзду-виїзду із зони АТО", - повідомив у п'ятницю журналістам радник голови СБУ Маркіян Лубківський.

Робота в тестовому режимі триватиме до 25-го березня, до цієї дати роботи будуть вестися на папері.

Як пояснив Лубківський, громадяни, які бажають в'їхати або виїхати через лінію розмежування, можуть подавати заяву в електронному вигляді, поштою або безпосередньо на будь-якому з 5 контрольно-пропускних пунктів.

На розгляд заяв відводиться 10 днів, після чого на електронну пошту або по телефону людина, що звернулася, прийде повідомлення про прийняття рішення. Потім, використовуючи документ, що засвідчує особу (паспорт, закордонний паспорт, водійське посвідчення), людина повинна прибути на контрольний пункт в'їзду-виїзду, в електронну систему якого вже будуть внесені дані.

За даними СБУ, з початку поточного року отримано близько 136 тис. заяв від громадян на в'їзд-виїзд із зони АТО, на даний час дозвіл отримали понад 129 тис. чоловік.

Раніше президент України Петро Порошенко висловив думку, що видачу перепусток у зоні АТО для спрощення процедури треба здійснювати через електронну пошту. До цього в Донецькій обласній адміністрації заявляли, що пропускний режим в зону АТО в поточному вигляді спричинив за собою безліч проблем для пересічних громадян України і тому повинен бути змінений.