Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства оновлює державні будівельні норми, зокрема, вивчає можливість проектування на українських трасах SOS-станцій - спеціальних засобів екстреного зв'язку при надзвичайній ситуації на дорозі.
Як повідомляє прес-служба міністерства, такі SOS-станції на трасах необхідні для сповіщення про аварію чи поломку на дорозі та виклику технічної допомоги або медичної служби чи поліції. Крім того, на станції може знаходитись аптечка екстреного призначення.
Виходячи з європейського досвіду, такі станції повинні розташовуватися уздовж трас на відстані від 500 м до 2 км, орієнтовний час очікування приїзду екстреної допомоги (медичної чи поліції) може складати до 30 хвилин, технічної допомоги до 1 години, зазначається в повідомленні.
Раніше Мінрегіон ввів нову норму в Державні будівельні норми (ДБН) щодо звуження ширини смуг руху в містах і селах. Крім цього, забороняється проектувати зупинки громадського транспорту без спеціальних захисних огороджень.
У частині підвищення рівня безпеки пішоходів вводиться обов'язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з 4-ма та більше смугами руху. Вони можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.