UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Україні запрацювала гаряча лінія для безпеки дітей в Інтернеті

У мережі все частіше стали відбуватися кіберзлочини, жертвами яких стають діти.

В Україні почала працювати урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті по телефону 1545*3, повідомляє прес-служба Мінсоцполітики.

"Крім очевидної користі, в мережі також таїться безліч загроз, з якими не завжди під силу впоратися дитині", - йдеться в повідомленні.

На думку фахівців, з початком пандемії, діти все частіше стають жертвами сексуальної експлуатації онлайн.

"Діти, які зазнали сексуального насильства в Інтернеті, травмовані ще сильніше, ніж ті, які зазнали фізичного насильства, адже особливість здійснення сексуального насильства над дітьми в онлайн полягає в тому, що матеріали (фото, відео) залишаються в Інтернеті і транслюються по всьому світу (навіть після того, як дитина врятований)", - зазначили у відомстві.

Телефон гарячої лінії 1545*3. Фахівці лінії працюють цілодобово. Зателефонувати може кожен - і дитина, і дорослі, чиї діти зіткнулися з проблемами у кіберпросторі.

Читайте також: Пандемія привела до зростання злочинів, пов'язаних із сексуальною експлуатацією дітей - Інтерпол

C січня 2020 року в Україні вперше запрацювала гаряча лінія для людей, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства по відношенню до дітей. Визначено короткий номер - 1547.

За даними Організації об'єднаних націй, кожна шоста жінка в Україні пережила хоча б одну з форм насильства протягом року. Від 1 до 3 мільйонів дітей в Україні стають свідками або жертвами домашнього насильства.