UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Україні створили стратегію просування туристичного бренду країни - МЗС

Більше 120 посольств у 80 країнах світу приєдналися до кампанії

В Україні презентована і запущена стратегія просування України як популярного напрямку для іноземних туристів. Авторами і реалізаторами задумки стали Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури і інформаційної політики України, Державне агентство розвитку туризму і креативна школа Projector. Про це повідомляє МЗС України.

«Ця кампанія триватиме до кінця вересня, і ми сподіваємося, що нові туристичні напрямки будуть розвинені, і також це викличе більшу увагу до України, ніж у нас зараз є. Ми дійсно вважаємо, що краще один раз побачити, ніж сто разів почути, і кількість туристів, які приїдуть в Україну, як наслідок цієї кампанії, є нашим завданням», - сказала перший заступник міністра закордонних справ України Еміне Джапарова.

За її словами, більше 120 посольств в 80 країн світу приєдналися до кампанії і будуть поширювати її контент.

Міністр культури і інформаційної політики Олександр Ткаченко зазначив, що Міністерство культури і Державне агентство розвитку туризму з минулого року почали перезапуск індустрії туризму в Україні.

«Туристична галузь - це не просто про економіку і про контакти людей. Це про презентацію країни в світі, це про можливості, які відкриває туристична галузь для багатьох людей, задіяних в цій сфері. Тому ми вважаємо, що просувати туристичну сферу надзвичайно важливо. Я радий, що всі в цій країні - від президента до міністра охорони здоров'я - вже чітко реагують на слово «туризм» і відразу включаються, і вже розуміють вагомість можливостей, які відкриває перед нами ця сфера», - зазначив Ткаченко.

У свою чергу глава Державного агентства розвитку туризму Мар'яна Олеськів звернула увагу на те, що на сьогодні України, фактично, немає на туристичній мапі світу, хоча вона починає з'являтися на певних ринках, як, наприклад, на ринку Саудівської Аравії.

«Нам важливо сформувати, що таке Україна, а також змінити, як іноземці сприймають нас. Тому що ми асоціюємося, на жаль, до сих пір все-таки з корупцією, бідністю, розрухою, революціями і т.д. Нам треба міняти і робити Україну туристичної і привабливою», - пояснила вона.

Олеськів додала, що є кілька туристичних продуктів і кластерів туристів, з якими буде вестися робота. Зокрема, це культурний туризм, гастротуризм, міський туризм, природний туризм, релігійний туризм.

Читайте також: Туристичний сезон у розпалі: куди та на яких умовах можуть поїхати на відпочинок українці

Раніше повідомлялося, що глава Державного агентства з питань туризму Мар'яна Олеськів заявила про те, що в Україні досі є проблема толерантності серед певної категорії людей щодо інших національностей і народностей.

«З цим потрібно працювати і крок за кроком вчити, що різні культури і світосприйняття - це абсолютно нормальне явище. Для України важливо забезпечити комфортне перебування для туристів з країн Перської затоки, адже вони залишають чимало коштів в країні, куди подорожують. Крім того, саме громадяни цих держав є потенційними інвесторами, а це вже стосується розвитку місцевого бізнесу та економіки», - написала Олеськів в соціальній мережі Facebook.