UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Міносвіти рекомендували вчителям шукати цікавіші способи спілкування, ніж лінійки

Шкільні лінійки в міністерстві вважаю методом застарілої авторитарної педагогіки.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич рекомендувала вчителям шукати цікавіші альтернативи шкільних лінійок і проводити заходи для спілкування з учнями на важливі теми в іншому форматі. При тому вона зазначила, що в Міністерстві не збираються силою скасовувати шкільні лінійки, але будуть заохочувати вчителів шукати інші способи спілкування з учнями.

"Позиція Міністерства освіти і науки полягає в тому, що лінійки не є єдиним методом зібрати дітей і поговорити на важливі теми. Про це можна говорити з дітьми більш цікавим і продуктивним способом", - сказала Гриневич журналістам в понеділок в Києві, зазначивши, що лінійка у Черкаській школі, під час якої невідомою речовиною отруїлися понад 50 дітей, була присвячена темі перемоги у Другій світовій війні.

Гриневич додала, що філософія "Нової української школи", впроваджувана Міносвіти, і полягає в тому, щоб переходити від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства.

"Розумієте, це теж не метод дати команду і заборонити лінійки. Треба йти шляхом не заборон у цьому випадку, а просвітою вчительства, для того, щоб вони шукали і могли запропонувати цікавіші методи роботи з дітьми", - впевнена міністр.

Нагадаємо, раніше, 8 травня, під час урочистої лінійки учнів загальноосвітньої школи №8 у Черкасах стало погано. Станом на 14:30 були шпиталізовані 53 дитини і четверо вчителів.

Національна поліція у Черкаській області відкрила кримінальну справу за фактом отруєння школярів. Кримінальне провадження розпочали за ч. 1 статті 325 Кримінального кодексу України - порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням та масовим отруєнням.