UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Києві  на пів року закривають частину синьої гілки метрополітену

Попередньо відновлювальні роботи триватимуть до літа.

У метрополітені Києва з 9 грудня закриють рух поїздів між станціями метро «Деміївська» та «Теремки» на  Оболонсько-Теремківській лінії для ремонту перегінного тунелю, повідомили в Київській міській державній адміністрації. Таким чином поїзди на лінії курсуватимуть лише між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська».

«Обмеження на ділянці «Теремки» – «Деміївська» вводяться у зв'язку з необхідністю термінового проведення ремонту перегінного тунелю між станціями. Рух поїздів на цьому відрізку доведеться повністю зупинити до завершення робіт», - заявили в КМДА.

За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько шести місяців і проводитимуться на поверхні землі.

Водночас станції метро «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром», «Теремки» продовжать цілодобову роботу в режимі укриття.

Читайте також: Метро на Виноградар: в «Київському метрополітені» розповіли про хід робіт

У Київському метрополітені наголосили, що зупинка руху поїздів на цій ділянці лінії метро – це вимушений крок для уникнення позаштатної ситуації під час інтенсивного руху поїздів.  Зокрема, через нерівномірні процеси розущільнення, віброповзучості навколо ґрунтового масиву і навантаження на тунельну оправу з'явився ризик втрати стійкості тунельних споруд.

В компанії нагадали, що перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні із застосуванням механізованого та немеханізованого способу.

За час ремонту фахівці планують провести необхідні обстеження, дослідження та інженерні вишукування для  визначенням причин виникнення надзвичайної ситуації і виконати невідкладні заходи із стабілізації конструкцій та відповідні відновлювальні роботи.

Водночас для перевезення пасажирів на закритій частині гілки метрополітену передбачені дублюючі маршрути наземного транспорту від «Теремків» до «Либідської».

Читайте також: Як у Києві святкуватимуть Різдво та Новий рік

Станцію метро «Деміївська», наступну після «Либідської» відкрили 15 грудня 2010 року.  Будівництво станції тривало з 2005 року.

Водночас найскладнішим відрізком будівництва був перегін між «Либідською» та «Деміївською», оскільки його споруджували під річкою Либідь. Київський метрополітен неодноразово заявляв про гідрологічні труднощі на цій ділянці під час будівництва. Зокрема у 2008 році два  працівники компанії "Київметробуд" загинули через несподіваний викид плавуна під час будівельних робіт.