У лютому 2017 року найбільш високий рівень довіри українці відчували до такого постачальника політичної інформації, центральні ТБ канали країни (49%), свідчать дані опитування Research & Branding Group.
Далі за рівнем довіри йдуть українські інтернет-ЗМІ – 19%, родичі і знайомі – 12%, соціальні мережі – 9%, місцеве ТБ – 6%, місцева преса – 4%, місцеве радіо – 3%, центральна преса України – 3%, центральні українські радіоканали – 3%, розмови і чутки – 3%, інше – 7%.
Не довіряють нікому 31% опитаних.
Рівень довіри українців до ЗМІ певною мірою пов'язаний з такими соціальними характеристиками аудиторії споживачів, як вік, місце та регіон проживання. Наприклад, літня частина значимо частіше довіряє центральним ТВ каналах, ніж особи у віці до 40 років. А ті, в свою чергу, значно частіше довіряють українським інтернет-ЗМІ і соціальним мережам.
Мешканці обласних центрів значимо рідше, ніж жителі звичайних містечок і сіл довіряють центральним ТВ каналам країни. А ось вітчизняним інтернет-ЗМІ міські жителі довіряють частіше, ніж жителі сіл.
Дослідження проводилося компанією R&B в період з 1-10 лютого 2017 року серед 1800 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки становить ±2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Усі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів за цим показником: радіо – 2%, преса – 2%, важко відповісти 8%.