Серед джерел інформації, безвідносно до інформації, яку вони поширюють, українському телебаченню довіряє майже половина опитаних (49%), свідчать дані опитування Соціологічної групи "Рейтинг".
Українським інтернет-сайтів довіряють 41%, соціальним мережам - 37%, українським газетам - 33%, українському радіо - 29%, іноземним телебаченню та інтернет-сайтам 15-17%, російським джерелами інформації (газета, радіо, інтернет-сайтам, телебаченню) від 3 до 7%.
Серед молоді відносно більшою довірою користуються соціальні мережі і західне телебачення. Люди старшого віку віддають перевагу українському телебаченню, газетам та радіо.
Опитування Соціологічної групи "Рейтинг" було проведено 23 листопада - 4 грудня 2017 року серед 1200 респондентів. Помилка репрезентативності дослідження не більше 2,8%.
Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Усі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів за цим показником: радіо – 2%, преса – 2%, важко відповісти 8%.