UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українці більше довіряють телебаченню, ніж інтернету

Соціальні мережі популярні серед молоді. Люди старшого віку віддають перевагу телебаченню, газетам та радіо.

Серед джерел інформації, безвідносно до інформації, яку вони поширюють, українському телебаченню довіряє майже половина опитаних (49%), свідчать дані опитування Соціологічної групи "Рейтинг".

Українським інтернет-сайтів довіряють 41%, соціальним мережам - 37%, українським газетам - 33%, українському радіо - 29%, іноземним телебаченню та інтернет-сайтам 15-17%, російським джерелами інформації (газета, радіо, інтернет-сайтам, телебаченню) від 3 до 7%.

Серед молоді відносно більшою довірою користуються соціальні мережі і західне телебачення. Люди старшого віку віддають перевагу українському телебаченню, газетам та радіо.

Опитування Соціологічної групи "Рейтинг" було проведено 23 листопада - 4 грудня 2017 року серед 1200 респондентів. Помилка репрезентативності дослідження не більше 2,8%.

Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Усі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів за цим показником: радіо – 2%, преса – 2%, важко відповісти 8%.