Українська та іранська сторони погоджують питання, де і коли повинно відбутися розшифрування бортових самописців лайнера авіакомпанії МАУ, який 8 січня збили над Тегераном. Про це повідомив міністр МЗС Вадим Пристайко.
"Ми вирішуємо зараз з іранцями, де, в якому конкретно місці і за допомогою яких партнерів це буде зроблено. Ви знаєте, обговорюється французька можливість, є пропозиція. Це дуже складне устаткування, яке важко перевозити. Тому треба прийти до спільної точки, коли ми це зробимо. через те, що це чутлива тема, ми хочемо дати певний час іранцям, щоб зрозуміти, яким чином ми можемо забезпечити повну прозорість цієї процедури ", - сказав він журналістам в кулуарах Мюнхенської конференції з безпеки в суботу.
Уранці 8 січня в Ірані зазнав аварії Boeing 737 "Міжнародних авіаліній України", що летів з Тегерана до Києва. Літак був збитий двома ракетами класу "земля - повітря" ЗРК "Тор-М1" російського виробництва. Зенітно-ракетний комплекс належить КВІР.
В авіакатастрофі загинуло 11 громадян України – двоє пасажирів і дев'ятеро членів екіпажу. Окрім українців на борту літака перебували громадяни Ірану, Канади, Німеччини, Великої Британії, Швеції і Афганістану: загалом 176 осіб.
Спершу Іран заперечив причетність до катастрофи, відразу заявивши про технічну несправність літака. Однак 11 січня командувач аерокосмічними силами Корпусу вартових Ісламської революції Амір Алі Хаджизаде взяв на себе всю відповідальність за катастрофу. Згідно з офіційною версією, цивільний борт збили помилково.
Детальніше про фатальний рейс PS752 і про те, хто міг стояти за проникненням в іранську систему протиповітряної оборони, читайте в статті Михайла Гончара "Іхтамнєт", але сліди залишилися".