Учителям математики в Україні потрібно приділити особливу увагу, пише у своїй статті для ZN.UA Ірина Єгорченко. Зокрема мова йде, про надбавки до зарплати, забезпечення відповідною літературою та навчанням, а також звільнення від іншої шкільної діяльності, окрім безпосередньо викладання предмета та проведення математичних гуртків.
Як зазначила авторка, варто також організувати навчання вчителів початкової школи, створити платформи-генератори задач. Такі платформи мають надавати вчителям індивідуалізовані завдання, а також забезпечити зменшення можливості використання готових домашніх завдань. Задачі в підручниках вже практично не мають сенсу, йдеться у статті.
Також держава має вкласти кошти у видання популярних книг та довідників, створення відеокурсів та лекцій з математики, вважає авторка. За її словами, важливо створити дистанційні курси для всіх учнів.
При чому такі курси мають бути двох видів:
- для тих, хто пропустив навіть кілька уроків математики чи хоче повторити вивчений матеріал;
- для тих, хто не має доступу до спеціалізованої школи та хоче вивчати математику додатково до шкільного курсу.
Про те чого чекати від Року математики в Україні читайте у статті Ірини Єгорченко, написаній для ZN.UA: "Вчити таблицю множення, здавати ЗНО і підтримувати вчителів".