Ескалатори на станції метро "3.
Півроку фахівці спостерігали за роботою системи і прийшли до висновку, що такий режим дозволяє зменшити середньомісячний обсяг спожитої ескалаторами електроенергії на 28%, а середньомісячний пробіг - на 27%.
"Система спрацьовує і приводить в рух сходи лише тоді, коли на них знаходяться пасажири. Для цього перед ескалатором встановлено спеціальний світловий датчик, який подає сигнал і автоматичний механізм запускається. Спочатку залізні сходи починають рухатися повільно і поступово набирають швидкість. Перевізши пасажира, ескалатор уповільнює рух і згодом зупиняється, якщо на сходи більше ніхто не зайшов. На балюстрадах ескалатора розміщені світлові покажчики: стрілка зеленого кольору показує, на які сходинки можна заходити, червоний квадрат сигналізує про те, що механізм працює в протилежному напрямку від руху пасажира. Якщо порушити цю вимогу, робота ескалатора автоматично блокується і вимагає перезапуску системи", - сказано в повідомленні. !zn
Читайте також:
Станцію метро "Політехнічний інститут" закрили на вхід у ранкові години
Влада Києва назвала економічно обґрунтований тариф: проїзд у метро має коштувати 3 гривні
Запровадження безкоштовного WI-FI у київському метро відклали на рік