UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Києві презентували оновлений логотип Укрзалізниці

Уніфікований символ компанії стане обов'язковим для всіх її підрозділів та філій.

Автор: Василь Артюшенко
Близько 100 локомотивів будуть списані в 2019 році

На київському Центральному залізничному вокзалі відбулася презентація оновленого корпоративного логотипу Укрзалізниці. Символ, який зберіг основні елементи минулого, змінюється вперше за останні двадцять років. Він має консолідувати всі підрозділи акціонерного товариства, багато з яких раніше мали свої окремі логотипи. Оновлений візуальний образ буде поетапно втілений на всіх об'єктах інфраструктури, рухомому складі, інвентарі, формі залізничників тощо.

Над оновленням логотипу компанії працювали професіонали з креативної агенції Galagan. Після доопрацювання концепції з урахуванням побажань залізничників, оновлений логотип був схвалений відповідно до внутрішніх процедур акціонерного товариства та зареєстрований у встановленому порядку. Лаконічність логотипу дозволить йому бути більш впізнаваним, зручнішим у відтворенні, ефективнішим для подальшої комунікації. Унікальну айдентику також підкреслює фірмовий колорит, за основу якого було взято колір індиго.

ПАТ "Укрзалізниця" - головний перевізник країни. Наразі компанія забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень, які здійснюються всіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.

Тим часом "Укрзалізниця" планує в 2019 році підвищити тарифи на перевезення.