Російські хакери зламали захист оператора мобільного зв'язку "Київстар" через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників. Про це заявив гендиректор компанії Олександр Комаров, в ефірі телемарафону "Єдині новини".
За його словами, приклад “Київстару” показує, що навіть найзахищеніша структура може бути уражена.
“Ми використовуємо найсучасніші технології від глобальних постачальників, щоб тримати периметр компанії закритим від кіберзагроз”, – сказав Комаров.
Він зауважив, що з початку війни компанія відбила приблизно 500 більш-менш серйозних атак.
"Потрібно визнати, що ця атака пробила наш захист. Це сталося, тому що було, скомпрометовано обліковий запис когось зі співробітників і ворог зміг потрапити в середину інфраструктури компанії", – розповів Комаров.
Гендиректор компанії додав, що наразі немає висновків слідства, але вже однозначно зрозуміло, що це не питання технологій, а того, що "в будь-якій організації можуть бути люди, які віддають свої паролі".
Нагадаємо, 12 грудня відбулася масштабна хакерська атака на мобільного оператора "Київстар" — у користувачів перестав працювати інтернет та зник зв'язок. Через деякий час припинили коректне функціонування й інші сервіси - "ПриватБанк", "Ощадбанк" та Monobank.
У "Київстарі" згодом заявили, що основна ціль атаки - руйнування IT-інфраструктури, яке, на жаль, частково сталося. Там наголосили, що "війна проходить не тільки на полі бою, а також і у віртуальному, і у кіберпросторі".