У місті Остенд, Бельгія, на літаку Ан-124-100-150 (UR-82072) авіакомпанії "Авіалінії Антонова" під час розбігу злітною смугою на швидкості 200 км/год відбувся помпаж другого двигуна. Зліт було припинено. Літак зупинився в межах злітної смуги та зарулив на місце стоянки. Інцидент стався 26 листопада.
У ДП "Антонов" повідомили, що під час огляду літака і двигуна технічними спеціалістами видимих ушкоджень, руйнувань виявлено не було.
Для виконання зобов'язань перед замовником "Авіалінії Антонова" надали інший "Руслан".
Сьогодні "Руслани" конкурентноздатні виключно завдяки унікальній конструкції і характеристикам літака. Їхню кількість забезпечує попит комерційного ринку. Але якщо ринок буде рости, і серію, і модернізацію Ан-124 необхідно проводити, орієнтуючись на західні двигуни.
Детальніше про розвиток вітчизняного авіапрому читайте в статті Володимира Копчака "Як убивають літаки" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".