Три чверті українців насамперед дізнаються інформацію про події в країні та світі посередництвом загальнонаціонального телебачення, а половина черпає новини з інтернету. Про це свідчать дані опитування, проведеного спільно Київським міжнародним інститутом соціології, Центром Разумкова і центром "Соціс".
Згідно з даними опитування 75,7% зазвичай, отримує нову інформацію та новини про останні події в світі, Україні та своєму місті через телебачення, майже половина – а саме 49,7% дізнаються інформацію через інтернет, а замикає трійку основних інформаційних джерел спілкування із різними людьми – друзями, сусідами, колегами – так інформацію отримують 29,5% українців.
Також 20,5% дізнаються інформацію посередництвом місцевого регіонального телебачення, а ще приблизно по 10% черпають новини з радіо та загальнонаціональних газет.
Опитування було проведено з 30 серпня по 9 вересня 2018 року методом "face-to-face" за місцем постійного проживання. Опитування було проведено на всіх підконтрольних владі України територіях. Вибірка є репрезентативною за статтю, віком, регіоном і типом поселення. В ході соцдослідження було опитано 10 тис. 5 респондентів.
Як свідчать результати дослідження Інституту масової інформації, близько 33% соціальної реклами на телебаченні є прихованою комерційною або політичною рекламою. Найбільше соціальної реклами (за кількістю ефірного часу і роликів) виходить на телеканалі Суспільного мовлення, який має бюджетне фінансування.