UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Трейд Коммодіті" виконала всі зобов'язання перед Міноборони - директор

"Підняття ціни після укладення договорів використовується вкрай рідко і у виняткових випадках".

100% законтрактованого палива було поставлено Міністерству оборони України. Всі зобов'язання виконані повністю.

Про це в інтерв'ю для DT.UA заявив директор ТОВ "Трейд Коммодіті" Вадим Майко. За його словами, за весь час участі в процедурах публічних закупівель на ProZorro компанія здобула перемогу приблизно у 50 процедурах.

"Підняття ціни після укладення договорів використовується вкрай рідко і у надзвичайних випадках. Наприклад, за договорами, укладеними ТОВ "Трейд Коммодіті" з Міністерством оборони України в жовтні 2015-го, березні 2016-го, грудні 2016-го, підвищення договірних цін не було. Однак така крайня необхідність виникла за договорами, укладеними в травні 2016 р. Таке підвищення було обумовлене двома факторами. По-перше, між оголошенням цінової пропозиції 19 квітня 2016 р. і підписанням договорів 18 травня 2016 р. пройшов місяць! За цей місяць ціни на міжнародному та українському ринках стрімко злетіли. Зростання цін склало від 10 до 20% на різні види палива", - розповів Майко.

Після завершення поставок у Міноборони були затримки з оплатою палива, і фактично оплата відбувалася у вересні 2016 р., зазначив директор, тому на момент оплати гривня подешевшала, і за рахунок курсової різниці компанія понесла втрати.

"Примітним фактом є те, що, наприклад, при підвищенні ціни на 80-й бензин його договірна ціна все одно залишилася нижчою за ціни учасника, який на торгах зайняв друге місце після ТОВ "Трейд Коммодіті". Але цьому факту НАБУ, як і багатьом іншим, не дало оцінку", - зазначив співрозмовник.

Річні обороти компанії склали в 2015 р. - близько 789 млн грн, в 2016-му - близько 4,1 млрд, у 2017-му - близько 4,4 млрд грн. Згідно з офіційними даними ProZorro, в 2017 р. компанія перемогла в процедурах публічних закупівель на загальну суму близько 3 млрд грн. За неповний 2017-го компанія заплатила в бюджет 361 млн грн.

Детальніше про постачання палива Міністерству оборони та іншим структурам читайте у статті Алли Єрьоменко ""Скандал навколо закупівель палива МО потрібен тим, хто звик працювати за старими схемами..."" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".