Рекорд за запитом «Україна» у трендах Google було встановлено у лютому 2022-го, і хоча наприкінці 2022-го кількість запитів суттєво знизилася, все ж за підсумком року Україна стала третім трендовим запитом у світі загалом і першим у категорії «новини». Підсумки 2023-го, за даними аналізу сприйняття України за кордоном, зробленому громадською організацією BRAND UKRAINE, — інші. Детально про це читайте у матеріалі Юлії Самаєвої, редакторки економіки ZN.UA, - "Чи дійсно світ втомився від України?"
Як свідчить дослідження, пошуковий інтерес до України у грудні 2023-го повернувся до рівня січня 2022-го. Україна зникла з топ-трендів світу, а першість у категорії «новини» зайняла вже інша трагедія — війна на Близькому Сході.
«Що ще гірше, найбільші сплески пошукової активності, на відміну від 2022-го, спричиняли не пов'язані з війною події, такі як «Євробачення» чи кваліфікаційні футбольні матчі в рамках Євро-2024 (див. рис. 3). Серед тем, пов'язаних із війною, слід виокремити надання Україні озброєння та тему контрнаступу (включно із запитом «невдалий контрнаступ», який з'явився наприкінці року)», - пише автор.
Значно менше, але все ж таки, світ цікавився 2023-го, чому ж Росія анексувала Крим, коли ж почалася війна в Україні, в чому стратегічна важливість Бахмута та наскільки серйозною є ядерна небезпека з боку РФ.
З іншими матеріалами Юлії Самаєвої, редакторки економіки ZN.UA, можна ознайомитися за посиланням.