UA / RU
Підтримати ZN.ua

Світові ЗМІ та соцмережі про Україну: минулого року нарешті зацікавились чому ж Росія анексувала Крим та не тільки

Пошуковий інтерес до України за підсумками 2023-го повернувся до рівня січня 2022-го.

Рекорд за запитом «Україна» у трендах Google було встановлено у лютому 2022-го, і хоча наприкінці 2022-го кількість запитів суттєво знизилася, все ж за підсумком року Україна стала третім трендовим запитом у світі загалом і першим у категорії «новини». Підсумки 2023-го, за даними аналізу сприйняття України за кордоном, зробленому громадською організацією BRAND UKRAINE,  — інші. Детально про це читайте у матеріалі Юлії Самаєвої, редакторки економіки ZN.UA, - "Чи дійсно світ втомився від України?"

Як свідчить дослідження, пошуковий інтерес до України у грудні 2023-го повернувся до рівня січня 2022-го. Україна зникла з топ-трендів світу, а першість у категорії «новини» зайняла вже інша трагедія — війна на Близькому Сході.

«Що ще гірше, найбільші сплески пошукової активності, на відміну від 2022-го, спричиняли не пов'язані з війною події, такі як «Євробачення» чи кваліфікаційні футбольні матчі в рамках Євро-2024 (див. рис. 3). Серед тем, пов'язаних із війною, слід виокремити надання Україні озброєння та тему контрнаступу (включно із запитом «невдалий контрнаступ», який з'явився наприкінці року)», - пише автор.

Значно менше, але все ж таки, світ цікавився 2023-го, чому ж Росія анексувала Крим, коли ж почалася війна в Україні, в чому стратегічна важливість Бахмута та наскільки серйозною є ядерна небезпека з боку РФ.
З іншими матеріалами Юлії Самаєвої, редакторки економіки ZN.UA, можна ознайомитися за посиланням.