Після того як частково обвалися шар бетону на Берестейському шляхопроводі в Києві, комунальники одразу пообіцяли його масштабну реконструкцію. Про це заявили у київській комунальній корпорації «Київавтодор» і комунальному підприємстві «Київавтошляхміст».
Згідно інформації комунальників, за попередніми результатами обстеження, обсипання захисного шару бетонну й перильного огородження сталось через надмірне навантаження під час удару, коли 1 липня в конструкції шляхопроводу врізалась вантажівка з газоблоками.
Найближчим часом на споруді виконають першочергові протиаварійні роботи.
Але, сказано в повідомленнях, за результатами обстеження 2020 року експлуатаційний стан шляхопроводу було визнано як обмежено працездатний.
Тож за планом розробленого тоді ж проекту протиаварійних заходів для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу, роботи мають розпочатися найближчим часом.
А в подальшому, крім того, передбачена й масштабна реконструкція споруди шляхопроводу із заміною прогонової конструкції. Також планується прибрати колони, встановлені на проїжджій частині проспекту. Завдяки такій реконструкції ліквідують звуження, через яке трапляються затори, обіцяють комунальники.
У повідомленнях не згадано, скільки часу може тривати така реконструкція і до яких обмежень на одній із головних магістралей Києва вона призведе.
Нагадаємо, у лютому 2020 року мер Києва Віталій Кличко доручив комунальним службам міста додатково обстежити столичні мости і шляхопроводи та демонтувати фрагменти облицювання, що несуть потенційну небезпеку для учасників дорожнього руху.
У столиці нараховується 171 конструкція мостів і шляхопроводів, 75 таких споруд перебувають в аварійному або передаварійному стані, оскільки не ремонтувались десятиліттями.
Існуюча проблема вийшла назовні у лютому 2017 року, коли частково обвалився Шулявський шляхопровід. Як повідомляло ZN.UA, шляхопровід був визнаний аварійним ще у 2013 році, його реконструкцію було перенесено на 2015 рік, але вона так і не відбулася.