Через повномасштабну військову агресію Росії в Україні введений воєнний стан, тривають бойові дії та лунають сирени повітряної тривоги. Бувають випадки, коли пасажири можуть спізнитися на поїзд через повітряну тривогу. У Мінреінтеграції пояснили, що потрібно робити у такому випадку.
Пасажири, які через оголошення повітряної тривоги не змогли вчасно дістатися до залізничного вокзалу та потрапити на запланований рейс, зможуть скористатися своїм квитком упродовж наступних 24 годин. Вони можуть обрати потрібний рейс у тому ж напрямку.
Це правило також поширюється і на міжнародні рейси, зокрема на потяг сполученням Київ – Перемишль.
У випадку, якщо у пасажира запланована пересадка на інший поїзд, він має обов’язково поінформувати про це провідника чи начальника потягу. Пасажиру допоможуть скоригувати маршрут, а також притримати, якщо це буде можливо, наступний рейс, на який потрібно пересісти.
У Мінреінтеграції пояснили, що всю інформацію щодо затримок рейсів можна дізнатися на сайті й офіційних сторінках Укрзалізниці у соцмережах. У відомстві додали, що з приводу запізнень на рейси автобусів слід звертатися до перевізників.
Нагадаємо, що простій транспорту під час тривог обійшовся Києву у понад мільярд гривень.