UA / RU
Підтримати ZN.ua

Соцмережі про війну в Україні: який контент популярний - дослідження

Соцмережі "втомились від України" більше за світові медіа. 

Кількість статей про Україну в іноземних онлайн-медіа минулого року була на 20% меншою, ніж 2022-го. Однак кількість постів у соцмережах зі згадками про Україну 2023-го була ще меншою - впала на 42% в порівнянні з 2022-м. Такі дані моніторингу сприйняття України за кордоном, зробленому громадською організацією BRAND UKRAINE. Детально про це читайте у матеріалі Юлії Самаєвої, редакторки економіки ZN.UA, - "Чи дійсно світ втомився від України?"

З точки зору контенту ситуація у соцмережах також значно складніша, бо контент цих згадок — як не теорія змови, то пропаганда, як не пропаганда, то маніпуляції.

Серед найпоширеніших тем, крім допомоги від США та вражаючих новин після підриву греблі Каховського водосховища, були:

Також жваві обговорення викликали пости про спонсорування Хантером Байденом біолабораторій в Україні, загалом чергові згадки про справу «Бурісми», скандал з Ярославом Гунькою в парламенті Канади та інформація про нібито смерть у харківському СІЗО американського блогера Гонсало Ліри.

"На жаль, битву за увагу соцмереж ми програємо і кількісно, і якісно. При цьому взагалі відмахнутися від них не вийде, адже саме вони, а не традиційні медіа, є джерелом новин, у лапках і без, для великої кількості людей — електорату, до якого хочуть чи ні, але мусять дослухатися політики у демократіях", - пише автор. 

З іншими матеріалами Юлії Самаєвої, редакторки економіки ZN.UA, можна ознайомитися за посиланням.