UA / RU
Підтримати ZN.ua

Соціологи назвали найпопулярніші месенджери серед українців

Водночас понад 18% громадян не використовують перелічені соціологами додатки для спілкування.

Найбільш популярним серед українців засобом для комунікації виявився Viber, яким користуються 73,6% громадян. Про це йдеться в результатах опитування Київського міжнародного інституту соціології. 

На другому місці за популярністю виявився Messenger від Facebook. Ним користуються 42,7% опитаних. Ще 31,6% громадян використовують Telegram, а 25,3% – WhatsApp.

Найменше українців користуються каналом обміну повідомленнями «Сігнал» – 3,8%. Водночас 18,7% не обмінюється повідомленнями в жодному із названих їм додатків.

Згідно з динамікою використання мобільних додатків, українці почали більше використовувати:

За статевим розподілом, більш суттєва різниця, ніж в інших додатків, виявилися в Telegram, яким користуються 34,9% чоловіків та 28,9% ніж жінок.

Якщо говорити про вікові групи, то Viber є найпопулярнішим у кожній з категорій. Водночас серед українців 18-29 років, на другому і третьому місці за популярністю знаходиться Telegram (64,3%) та Instagram (61,0%). Частка опитаних, які не використовують жоден з перерахованих застосунків є найнижчою серед вікової категорії 18-29 років. Таких українців – 1,4%. Однак вона збільшується з віком: 

При цьому додатки Telegram та WhatsApp дещо більше використовує міське населення. Так, Telegram користуються 37,1% українців серед міського населення та 20,3% серед сільського. WhatsApp же використовують 29,7% містян та 16,3% серед сільського населення. Водночас серед громадян, які живуть у селі, вищий рівень тих, хто не використовує жоден з перерахованих застосунків – 24,7%. Серед містян таких українців 15,8%.

Читайте також: Дуров пояснив, як працюватиме реклама в Telegram

Дослідження проводилося 10-15 вересня 2021 року методом телефонних інтерв’ю з використанням комп’ютера (computer-assistedtelephoneinterviews, CATI). Всього опитали 2002 особи на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів (з випадковою генерацією телефонних номерів та подальшим статистичним зважуванням). Опитування проводилося серед мешканців віком 18 років і старше у всіх регіонах України крім окупованих територій Криму та Донбасу. Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,1) не перевищує: 2,4% для показників, близьких до 50%, 2,1% для показників, близьких до 25%, 1,5% - для показників, близьких до 10%, 1,1% - для показників, близьких до 5%.