Щодня дивляться новини по телевізору 60% українців, 25% - через інтернет, свідчать дані опитування Research & Branding Group.
За даними опитування, три-чотири рази на тиждень дивляться новини по телевізору 18% дорослих українців, 11% - в інтернеті.
Один-два рази в тиждень дізнаються новини з телевізора та інтернету по 8% опитаних.
Ніколи не дивляться новини по телевізору 8% респондентів.
При цьому доступність інтернету залишається значно меншою, ніж телебачення.
Дослідження проводилося компанією R&B в період з 1-10 лютого 2017 року серед 1800 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки становить ±2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Усі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів за цим показником: радіо – 2%, преса – 2%, важко відповісти 8%.