UA / RU
Підтримати ZN.ua

Roshen і Rot Front судяться за етикетку для "Ромашки"

Російська фірма порахувала принт Roshen ідентичним з їх цукерковою обгорткою. А це може заплутати споживача.

Російська компанія Rot Front через Європейський суд намагається заборонити української кондитерської корпорації Roshen використовувати етикетку для цукерок "Ромашка" із зображенням ромашки, повідомляє Liga.net з посиланням на рішення суду.

Так, в грудні 2016 року Roshen подала заявку на реєстрацію етикетки, однак у 2017 Rot Front оскаржила цей намір.

Зокрема, російська фірма вважає, що Roshen не має права використовувати такий квітковий принт, тому що він схожий на їх малюнок. З-за цього споживач може переплутати виробника, а Rot Front зареєструвала цю етикетку раніше.

Наголошується, що в липні 2018 року суд задовольнив заявку російської фірми і відхилив заявку Roshen. Однак у листопаді 2018 суд задовольнив вимогу української корпорації (скасував перше рішення) і визнав, що етикетки не настільки схожі, щоб споживачі їх сплутали.

В рішенні від 13 травня 2020 року суд постановив стягнути судові витрати компанії Rot Front з Бюро інтелектуальної власності ЄС, корпорація Roshen свої судові витрати оплачує самостійно.

Читайте також: "ЦПК" перерахував недостовірні факти в матеріалі про втручання США в роботу ГПУ

Раніше повідомлялося, що кондитерська корпорація Roshen більше не має претензій до "Київським БКК" щодо порушення прав інтелектуальної власності, оскільки уклала з конкурентом світову.

Зазначимо, що суди з питань інтелектуальної власності між кондитерами тривають з початку минулого року. Раніше Господарський суд Києва задовольнив позов кондитерської корпорації Roshen до компанії "Київхліб" і зобов'язав Міністерство економічного розвитку і торгівлі визнати недійсним патент на промисловий зразок торта "Казковий ключик" "Київхліба".

Також компанії судилися за право на назву тортів, елементи упаковки торта у вигляді листя каштанів і використання червоної стрічки з золотими написами.