Будівництво Керченського мосту до окупованого РФ Кримського півостріву затягується через брак фінансування та проблеми підрядника з державною бюрократією. Виплата 65,4 млрд рублів, призначена відповідальному за будівництво підприємству "Стройгазмонтаж", "зависла" через бюрократичну тяганину.
Як повідомляє Forbes, посилаючись на власне інформоване джерело, останній раз кошти на будівництво підприємства перераховували в грудні минулого року. Виділені кошти витрачені, і сьогодні на будмайданчику не вистачає будівельного обладнання.
Як зазначає видання, 27 травня Гендиректор "Стройгазмонтажа" Андрій Кириленко відправив першому заступнику міністра транспорту Євгену Дітріху та главі Росавтодору Роману Старовойту листа, в якому зазначав, що через нестачу фінансування, підприємство не може будувати міст через Керченську протоку запланованими темпами та інвестувати в закупівлю дорогого будівельного обладнання.
Проблема оплати підприємству виконаних робіт, при цьому, виникла ще в лютому 2016 року, коли проект мосту отримав позитивний висновок державної експертизи. Згідно з урядовим розпорядженням від 30 січня 2015 року, після висновку держекспертизи Росавтодор повинен вибрати банк для розширеного супроводу контракту, однак у лютому віце-прем'єр Дмитро Козак заявив, що уряд прийняв рішення про казначейське обслуговування контракту, що дає змогу вести "більш ефективне витрачання коштів".
"Ми зависли в бюрократичній ямі, Немає змін у розпорядженні - немає казначейського обслуговування, а значить і законних підстав проводити платіж. Адже розширеного банківського супроводу, передбаченого держконтрактом, теж немає", - сказало джерело в спілкуванні з журналістами.
Раніше президент РФ Володимир Путін заявляв, що Кремль з великими складнощами знайшов компанію-підрядника, яка погодилася взятися за будівництво моста до окупованого російськими військами півостріва Крим.
Як повідомляють російські ЗМІ, підприємство "Стройгазмонтаж", що виступає підрядником будівництва, належить наближеному до Путіна олігарху Аркадію Ротенбергу. В січні 2015 року Ротенберг заявив, що через введені санкції, участь у будівництві даного об'єкта спричинила "повну ізоляцію" його компанії від Заходу.