Динаміка розвитку технологій значно випереджає динаміку змін в свідомості учасників освітнього процесу, вважає перший проректор НТУ «Дніпровська політехніка» Олександр Азюковський.
Пан Азюковскій зазначає, що зворотний бік діджіталізаціі освіти - збільшення навантаження викладачів, адже підготовка до викладання онлайн надзвичайно важке і копітка справа, і на кожну годину проведення заняття доводиться витрачати чотири-п'ять годин підготовки до нього.
Формат донесення інформації маэ бути іншим, тому що важливим завданням викладачів є донесення і передача емоцій, але в той же час потрібно навчити одержувачів освітніх послуг приймати ці емоції в нових реаліях. Тобто отримати технологію не проблема, проблема - навчитися її використовувати, а це вимагає змін в світогляді.
Проректори провідних українських університетів поділилися досвідом подолання викликів пандемії. Детальніше читайте в матеріалі Євгена Сакала «Майбутнє вже настало» в ZN.UA.