UA / RU
Підтримати ZN.ua

Проректор Дніпровської політехніки вказав на зворотну сторону діджіталізаціі освіти

При переході в онлайн істотно зросла навантаження не викладачів.

Динаміка розвитку технологій значно випереджає динаміку змін в свідомості учасників освітнього процесу, вважає  перший проректор НТУ «Дніпровська політехніка» Олександр Азюковський.

Пан Азюковскій зазначає, що зворотний бік діджіталізаціі освіти - збільшення навантаження викладачів, адже підготовка до викладання онлайн надзвичайно важке і копітка справа, і на кожну годину проведення заняття доводиться витрачати чотири-п'ять годин підготовки до нього.

Формат донесення інформації маэ бути іншим, тому що важливим завданням викладачів є донесення і передача емоцій, але в той же час потрібно навчити одержувачів освітніх послуг приймати ці емоції в нових реаліях. Тобто отримати технологію не проблема, проблема - навчитися її використовувати, а це вимагає змін в світогляді.

Читайте також: Забезпечення якості вищої освіти має конкретних адресатів

Проректори провідних українських університетів поділилися досвідом подолання викликів пандемії. Детальніше читайте в матеріалі Євгена Сакала «Майбутнє вже настало» в ZN.UA.