UA / RU
Підтримати ZN.ua

Послуги мобільного зв'язку: що змінилося для абонентів в Україні

Роз'яснення дали у Мінцифри.

В Україні Кабмін ухвалив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг, які захистять особистий простір користувачів. Оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою і мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати. У пресслужбі Міністерства цифрової трансформації розповіли, що змінилося для абонентів та операторів мобільного зв'язку.

Читайте також: Без світла: як роздавати мобільний інтернет

Які правила змінюються для надавачів та отримувачів послуг зв'язку

У Мінцифри пояснили, що правила вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.

Так, перевагами нових правил є:

Раніше у Держпродспоживслужбі розповіли, які права мають такі користувачі послуг мобільного зв'язку та інтернету.