UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Ощадбанк" закриє деякі рахунки клієнтів: названо причину

Щоб кошти не пропали потрібно звернутися в банк.

Державний "Ощадбанк" вирішив закрити неактивні поточні рахунки та депозити, якщо операції по ним не проводились протягом трьох років.

Для того, щоб зняти наявні гроші, потрібно до 30 вересня пройти ідентифікацію, повідомляє сайт "Ощадбанку".

Повідомляється, що клієнтам, по рахунках яких протягом трьох років і більше не було операцій, потрібно відвідати відділення банку, щоб актуалізувати ідентифікаційні дані та пройти верифікацію.

У відділенні банку можна вирішити питання зняття коштів з поточних рахунків і депозитів.

Читайте також: Українці під час пандемії стали частіше брати іпотеку — дослідження

Клієнтам при собі потрібно мати паспорт та документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків. Якщо до 30 вересня 2021 клієнт все-таки не звернеться в "Ощадбанк", то:

Також "Ощадбанк" продовжив термін дії платіжних карт внутрішньо переміщених осіб. Старої картою можна розраховуватися до 1 жовтня 2021 року. В "Ощадбанку" нагадали, що банк продовжує перевипуск карт за графіком і доставляє їх у відділення.

Раніше повідомлялося, Антимонопольний комітет України прийняв рішення про накладення штрафу на "Ощадбанк" в розмірі 13,8 млн грн за здійснення концентрації без дозволу. На це рішення "Ощадбанк" тут же відповів "категоричною незгодою" і заявив, що юристи "будуть приймати законні заходи" для скасування цього рішення.