UA / RU
Підтримати ZN.ua

Оформляли ввезення автомобілів за хабарі: СБУ і ДБР затримали співробітників Одеської митниці

За кожен автомобіль митники вимагали від 100 до 400 доларів.

На Одеській митниці Державне бюро розслідувань і Служба безпеки України блокували корупційну схему митного оформлення іноземних автомобілів. За даними слідства, керівництво митного поста брало хабара за ввезені з Євросоюзу автомобілі, повідомили в СБУ і ДБР в п'ятницю, 28 серпня.

Слідство встановило, що начальник митного поста «Ізмаїльський» систематично вимагав у підлеглих гроші. А ті, в свою чергу, вимагали хабарі у підприємців за те, що вони не затягуватимуть оформлення автомобілів і створювати штучні перепони. У схемі були задіяні також начальник відділу митного поста та директор брокерської фірми, яка надає послуги з митного оформлення.

За безперешкодне оформлення кожного автомобіля зловмисники брали від 100 до 400 доларів, в залежності від марки транспортного засобу.

Оперативники СБУ задокументували кілька випадків отримання неправомірної вигоди підозрюваними: підприємець заплатив їм 1100 доларів за кілька машин.

Начальника поста, начальника відділу та директора фірми затримали на гарячому після передачі ним чергового хабара. Усім трьом інкримінують ч. 3 ст. 368 Кримінального кодексу.

Якщо провину підозрюваних доведуть в суді, їм загрожує від 5 до 10 років позбавлення волі з конфіскацією майна і трирічною забороною обіймати низку посад і займатися деякими видами діяльності.

Слідство намагається встановити інших учасників корупційної схеми.

Читайте також: Львівських митників будуть судити за ввезення товару без оподаткування на десять мільйонів гривень

Нагадаємо, 13 травня співробітники ДБР і СБУ затримали в. о. начальника відділу одного з митних постів Одеської митниці за підозрою в хабарництві.

9 червня був затриманий інспектор Управління протидії митним порушенням і міжнародної взаємодії Одеської митниці. За даними слідства, він регулярно вимагав від імпортерів гроші за безперешкодне оформлення вантажів. Розмір хабарів залежав від обсягів партії і вартості ввезених товарів.