UA / RU
Підтримати ZN.ua

Нацкомфінпослуг відкрила сервісний центр у Києві

Діяльність центру дозволить взаємодіяти з учасниками ринку за принципом "єдиного вікна". Для зручності відвідувачів сервісний офіс структурований на зони прийому фізосіб і юросіб.

Створення сервісного центру Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сфері ринків фінансових послуг, забезпечить відкритість та прозорість роботи комісії перед учасниками ринку та споживачами. Про це голова Нацкомфінпослуг Борис Візиров заявив на відкритті сервісного центру в Києві.

За словами чиновника, діяльність центру дозволить взаємодіяти з учасниками ринку за принципом "єдиного вікна". Для зручності відвідувачів сервісний офіс структурований на зони прийому фізосіб і юросіб.

"Сподіваємося, що він виправдає свою назву і покладені на нього очікування: послуги стануть доступнішими, робота Нацкомфінпослуг буде зрозумілішою учасникам ринку і широкій громадськості. Посилиться захист прав споживачів та відповідальність операторів за надані послуги, що стратегічно важливо. Ми демонструємо людям, що є орган, який дбає про захист їх прав і своєчасне забезпечення цих прав, зокрема, шляхом надання юридичних консультацій, а також інформації про тих, хто надає фінпослуги. Це частина реалізації поставленого Президентом завдання будівництва в Україні цивілізованого суспільства і конкурентоспроможної заможної держави", - сказав фінансист.

Він акцентував, що подібним чином Комісія прагне підвищити довіру до фінансового ринку, для того щоб широкі маси населення не боялися мати з ним справу, включаючи не лише страхування, а й фонди фінансування будівництва, недержавні пенсійні фонди, ломбарди, а також кредитні спілки. "Довіра до останніх підірвана, але сама по собі така послуга на фінринку необхідна. Буде зростати кількість послуг і, відповідно, число сервісів, буде конструктивне спілкування з ринком - щоб він став інвестиційно привабливим, більш дієздатним. Без зворотного зв'язку важко зрозуміти його проблеми та способи їх подолання", - зазначив Візирів.

З цього приводу заступник голови Нацбанку України Валерій Прохоренко уточнив, що відкриття сервісного центру - етап, до якого повинні прийти всі державні органи, що займаються адмініструванням тих чи інших послуг. "Це створює відкритий діалог зі споживачами, громадянами, що означає довіра до фінансової системи і в кінцевому рахунку її зростання. Кожен користувач фінпослуг може звернутися в сервісний центр і отримати конкретну інформацію - це перший крок з подолання бюрократичної системи, яка раніше заважала заявникам досягти своїх цілей. Думаю, надалі в Нацкомфінпослуг стане більше таких центрів, подібно до того, як це зараз відбувається у структурі Міндоходів", - додав банкір.

В.о. гендиректора Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) Вадим Загребний також підкреслив символічність відкриття Центру в День працівника податкової служби. "У керівництва Нацкомфінпослуг унікальний державницький підхід до проблем та їх вирішення на основі комплексного аналізу. Відкриття Центру - лише один з перших кроків, ми побачимо ще багато цікавих новацій і рішень з предметним ефектом, з тим, якого очікують споживачі. А це все веде до зміни їх ставлення до страхування, до кредитних спілок, ломбардів. З іншого боку, створення Центру важливо і для операторів фінпослуг, які можуть простіше отримати консультацію, правильно оформити документи ще до їх подачі регулятору. Все це відчутний сервіс з боку держави, певний стандарт роботи з ринком - і на ринку", - резюмував страховик. !zn