UA / RU
Підтримати ZN.ua

На початку листопада на Шулявці почнуть демонтаж шляхопроводу

Проспект Перемоги будуть перекривати для транспорту, але не повністю.

Після того, як у Києві 3-4 листопада знесуть Шулявський шляхопровід, на місці однієї з найважливіших розв'язок у столиці утворюються жахливі пробки, вважає головний інженер КП "Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва" Олександр Здольник.

"Звичайно, в перші дні буде пекло на дорогах, але, сподіваємося, недовго. Зараз будуть розставляти дорожні знаки і нові світлофори для об'їзду транспортом будівельної зони. Переобладнали вже контактну мережу тролейбусів. Машини поїдуть по вулицях Нестерова, Цедика, Гарматній і Виборзькій", - розповів він в інтерв'ю газеті "Вечірній Київ".

Інженер нагадав, що Шулявський шляхопровід закриють на 1,5 року і повністю демонтують, після чого побудують новий. Першими почнуть зносити прогонові будови, опори, потім і фундамент до ростверків.

"Поле з паль (частини фундаментів) доведеться покинути. Є висновок експертизи, що старі фундаменти не придатні для нових сучасних і майбутніх навантажень. Замість старого тут встановлять нове пальове поле", - зазначив Здольник.

Під час усіх цих робіт проспект Перемоги не будуть перекривати для транспорту повністю, тільки частково обмежать рух по одній смузі. Ремонтники обіцяють працювати навіть вночі. Очікується, що в найближчі дні почнуть зносити кіоски, які ще залишилися біля станції метро "Шулявська".

"Будівельники тепер зайняті тим, що переносять і розширюють зливову каналізацію, водопровід, телефонні і електрокабелі. Все робиться з таким розрахунком, щоб на майбутній простір для якихось інших інженерно-транспортних рішень. Тобто - з урахуванням футурології працюємо. Мережі почали перекладати так, щоб бути на 100 відсотків впевнені, що в будівельну систему поміститься щось більше. Наприклад, раптом нащадки захочуть побудувати розв'язку за кресленнями Віктора Петрука", - зауважив інженер.

Розв'язку будуть будувати за затвердженим проектом "не повний конюшинний лист" зі знесенням ливарного цеху заводу "Більшовик". Також реконструкція не торкнеться станції метро "Шулявська".

Нагадаємо, що у зв'язку з початком ремонтних робіт на Шулявському шляхопроводі 18 серпня обмежено рух на з'їздах з мосту для виносу інженерних мереж із зони виконання робіт перед початком реконструкції.

Шулявський шляхопровід частково обвалився у лютому 2017 року. Як повідомляло ZN.UA Шулявський шляхопровід був визнаний аварійним ще у 2013 році, його реконструкція була перенесена на 2015 рік, але так і не відбулася. Тендер на проведення робіт виграла фірма ТОВ "Североукраинский будівельний альянс", яка належить помічникові народного депутата Максима Микитася.

Столичні чиновники також повідомили, що в передаварійному стані у Києві також знаходяться два мости через Дніпро - імені Патона і міст Метро.