Попри війну, українці повинні платити за комунальні послуги. Зокрема, споживачі мають сплачувати за газ та вчасно передавати показники газового лічильника. Також споживачі мають здавати лічильник для проведення повірки. Видання «ГазПравда» розповіло, чи повинен облгаз замінити лічильник безкоштовно, якщо він не пройшов повірку або вийшов з ладу.
Що робити, якщо лічильник газу вийшов з ладу
Якщо лічильник газу, що вийшов з ладу або не пройшов повірку, є власністю споживача, рішення про доцільність його ремонту приймає облгаз, ураховуючи технічні та економічні чинники.
У разі прийняття облгазом рішення про доцільність ремонту, облгаз зобов'язаний встановити відремонтований за свої кошти лічильник газу побутового споживача замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття.
Якщо облгаз ухвалює рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу, то він зобов’язаний протягом п’ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (типорозміром не більше лічильника газу побутового споживача) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняти рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу.
У такому разі побутовий споживач не може відмовитись від встановлення лічильника газу облгазом.
Якщо ж ваш лічильник було передано на повірку та вчасно не встановлено, фахівці рекомендують звернутися зі скаргою до НКРЕКП для перевірки фактів порушення норм Кодексу газорозподільних систем.
Раніше ми писали, скільки треба платити українцям за доставку газу.