Відсьогодні місто Почаїв на Тернопільщині залишатиметься закритим на в'їзд та виїзд через спалах захворюваності на коронавірус, повідомив заступник голови Кременецької РДА Вячеслав Онишкевич.
"Зважаючи на різке зростання захворюваності на COVID-19 в м. Почаїв з 10:00 год. 21.04.2020 року вводиться заборона на в'їзд/виїзд з карантинної зони міста", - написав він у Facebook.
У місті діятиме пропускна система, пускатимуть лише спецтранспорт, що використовується для забезпечення життєдіяльності. Крім цього, контрольно-пропускні пункти у Почаєві посилять військовими Кременецького військкомісаріату та рятувальниками, які проводитимуть дезінфекцію і знезараження транспорту.
"Просимо почаївчан негайно повернутися у місто і залишатись вдома, а гостей – просимо покинути Почаїв", - цитує Онишкевича "Громадське".
Рішення ухвалила комісія з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ПТЕБ та НС). Після масових порушень під час святкування Великодня та відвідин вірянами Почаївської лаври, у місті побільшало хворих – за добу у Почаєві підтвердили 13 випадків COVID-19.
Поліція відкрила справу за статтею 325 КК України - порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням та масовим отруєнням. Залежно від тяжкості наслідків, покарання може передбачати як штраф, так і позбавлення волі на строк від п'яти до восьми років.
Як повідомили у Національній поліції, великодні богослужіння відбулися у 13,6 тисячах церков і храмів в усіх куточках країни, у них взяли участь майже 130 тисяч громадян. У 19 церквах парафій УПЦ Московського патріархату богослужіння відбулися із порушенням карантину: багато вірян були без масок, а під час хресного ходу скупчувалися у натовп.
Порушення карантину зафіксували у Донецькій, Дніпропетровській, Запорізькій, Житомирській, Івано-Франківській, Рівненській, Одеській, Тернопільській, Харківській, Черкаській і Чернігівській областях та Києві.
У дні коронавірусного Великодня традиціоналісти, посилаючись на традицію, перетворюють живу віру на мертву і наражають живих на загрозу смерті. Про різницю між цими поняття та присутність Церкви в публічному просторі читайте у маніфесті української публічної теології "Туга за правдою, яка визволяє" у ZN.UA.