Служба безпеки України викрила колишнього топ-менеджера "Укрзалізниці" на привласненні мільйонів гривень.
Кошти були виділені на ремонт рухомого складу товариства, повідомляє пресцентр СБУ на відомчому сайті.
Оперативники спецслужби встановили, що чиновник залучив до підрядних робіт фірму, зареєстровану на підставну особу. Підприємство мало необхідні виробничі потужності та кваліфікований персонал. Насправді ж роботи фактично виконували працівники "Укрзалізниці" з використанням запасних частин невідомого походження.
Ремонт здійснювався в значно менших обсягах, ніж передбачено регламентом, і з порушенням технологічних норм.
Ініційовані СБУ в рамках досудового розслідування експертизи встановили факти нанесення збитків АТ "Укрзалізниця" на загальну суму майже 58,6 млн грн, через що також була протиправно занижено оподатковуючу базу на 6,4 млн грн.
Зараз зловмиснику повідомлено про підозру за ч. 3 ст. 212 (Ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) Кримінального кодексу України.
Триває досудове слідство.
Раніше співробітники Департаменту захисту інтересів суспільства і держави Нацполіціі України виявили розтрату понад 4,5 млн грн посадовими особами одного зі структурних підрозділів філії "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця".
За фактом розтрати відкрито кримінальне провадження за ч.5 статті 191 Кримінального кодексу України "Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем".
Посадові особи за свідомо відпрацьованою схемою розкрадали державні кошти, виділені на ремонт і облаштування зони очікування пасажирів приміського вокзалу Києва.
Також раніше Служба безпеки України зафіксувала вироблений неякісний ремонт рухомого складу "Укрзалізниці".
Якість ремонту могло закінчитися позаштатними ситуаціями, повідомляє пресцентр СБУ на відомчому сайті.
"У Києві Служба безпеки України задокументувала протиправну схему фіктивного виконання ремонтних робіт машинних комплексів АТ" Укрзалізниця "для експлуатації залізничних шляхів", - йдеться в повідомленні.
За висновком фахівців, подальша експлуатація шляхів після такого не якісного ремонту створювала потенційну загрозу стабільному функціонуванню об'єктів критичної інфраструктури залізничної галузі.