UA / RU
Підтримати ZN.ua

Київський метрополітен запропонував підвищити середню вартість проїзду у підземці до 3,5 грн

У столичному метрополітені наголосили, що він щорічно визначає економічно обґрунтований тариф і направляє свої пропозиції до КМДА, однак остаточне рішення може прийняти київська влада.

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" пропонує Київській міськдержадміністрації (КМДА) підвищити середню вартість проїзду у метро до 3,5 грн.

Як повідомили у прес-службі підприємства, воно щорічно визначає економічно обґрунтований тариф і направляє свої пропозиції до КМДА, однак остаточне рішення може прийняти київська влада.

Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 9 місяців 2013 року став збиток у сумі 266,7 млн грн.

В даний час вартість проїзду у столичному метрополітені становить 2 грн.

Раніше українські ЗМІ повідомляли про заплановане підвищення вартості проїзду у столичній підземці до 5 грн, пізніше голова КМДА Олександр Попов підтвердив інформацію про майбутнє підвищення тарифів на проїзд у метрополітені, уточнивши, що вартість разової поїздки буде нижчою, ніж 5 грн.

Як повідомлялося з посиланням на керівництво КМДА, з середини 2014 року у Києві може на повну силу запрацювати система єдиного електронного проїзного документа у комунальному громадському транспорті: у планах міста запустити систему з 1 січня 2014 року. При цьому під час реалізації проекту Київ не має наміру відмовлятися від разового проїзного документа.

Транспортна мережа Київського метрополітену наразі складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту складає більше 50%. За день метрополітен перевозить у середньому 1,3 млн осіб. !zn

Читайте також:

Проїзд в метро з нового року може коштувати до 3,5 грн

Кабмін має намір скасувати пільговий проїзд у транспорті для інвалідів і пенсіонерів

Після скасування виборів у Києві Попов заговорив про підвищення цін на проїзд

Київське метро вирішило заробити на пасажирах, змінивши систему сплати за проїзд