Київський метрополітен заявив, що прибрав половину реклами всередині вагонів поїздів, повідомляється на його сторінці в Facebook.
Зокрема, тепер не буде рекламних оголошень над дверима і на скосах, що займає половину офіційних рекламних площ всередині вагона.
"Коротко про рекламу. Було-стало в двох картинках. Більше ніяких оголошень над дверима - тільки карта", - повідомляється на Facebook-сторінці метрополітену.
У компанії також заявили, що будуть і далі покращувати простір всередині метрополітену.
11 листопада Київрада проголосувала за посилення контролю над розміщенням рекламних конструкцій вздовж червоних ліній вулиць і доріг у столиці. У разі незаконного розміщення, реклама буде демонтована.
"За" проголосували 84 депутати на вечірньому засіданні в четвер.
Протягом 3-х місяців з дати набрання чинності рішення, департамент містобудування КМДА має провести інвентаризацію встановлених рекламних носіїв.