У відповідь на пропозицію 3 відзначили, що столичні водії не готові до запровадження платного в'їзду в центр міста.
Заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий вважає, що столичні водії поки не готові до запровадження платного в'їзду в центр, і така ініціатива зустріне опір. "Цей захід непопулярний, тому що автомобілісти будуть відчувати незручності. Наші водії хочуть їхати куди завгодно і де завгодно зупинятися", - цитує Коммерсантъ-Україна заступника директора департаменту.
Шпильовий також повідомив, що листа від ГУ МВС з відповідними пропозиціями департамент поки не отримував. "Отримаємо - будемо розглядати", - заявив чиновник.
Між тим, над створенням перехоплюючих паркінгів у КМДА вже працюють. Такий паркінг на 250 місць діє біля станції метро "Іподром", аналогічний буде побудовано біля станції "Теремки". Всього їх буде близько десяти. З осені ці паркмайданчики практично зайнято. Зараз розглядається варіант змінити плату, щоб вартість була не 6 грн за годину, а 12 грн на день.
У центрі з упровадження економічних реформ при президентові України відзначили, що в Києві недостатньо розвинений громадський транспорт, не обладнано паркмайданчики біля метро і на околицях. Тому рівнятися на європейські міста, де зараз діє платний в'їзд в центр, не виправдано, а каральні заходи дадуть тільки негативний ефект.
У Центрі безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС також висловилися щодо платного в'їзду у зв'язку з тим, що наразі не визначено, хто буде приймати оплату і хто буде контролювати процес. А проблему заторів, як вважають в Центрі, слід вирішувати створенням паркмайданчиків. Окрім того, самі водії повинні "більше поважати один одного, а не кидати автівки, де завгодно".
Нагадаємо, Державна автоінспекція у Києві запропонувала голові Київської міськдержадміністрації Олександру Попову ввести вдень платний в'їзд у центральну частину міста, а паркування заборонити на проїжджій частині і облаштовувати на газонах.
Як зазначили у ДАІ, практика показує, що одним з проблемних питань виникнення заторів на вулицях в центрі столиці є облаштування зон платного паркування на проїжджій частині. Це призводить до того, що одну смугу руху заставлено автомобілями.
Враховуючи позитивний досвід європейських країн, ДАІ Києва запропонувала облаштовувати паркування на газонах. На них передбачається встановлення міцних газонних решіток, які надійно захистять газони від коліс транспортних засобів.
Паркувальні майданчики ДАІ пропонує створити за рахунок тротуарів, але тільки у тих місцях, де вони не будуть заважати руху пішоходів.
Окрім того, столична ДАІ пропонує почати платний в'їзд у центральну частину міста в денний час доби. При цьому створити перехоплюючі паркінги на кінцевих станціях метрополітену, а також вирішити питання про поновлення евакуації транспортних засобів, водії яких порушують правила дорожнього руху в частині зупинки і стоянки. !zn
Читайте також:
ДАІ запропонувала зробити платним в'їзд у центр Києва і облаштувати паркування на газонах
Українські водії не зможуть сісти п'яним за кермо: ДАІ розробила пристрій, що блокує автомобіль