UA / RU
Підтримати ZN.ua

Кількість ключових предметів в школах не скорочуватимуть – міністр освіти

Але зміни в освітньому процесі плануються.

Українські школи в майбутньому чекають зміни. Одна з них – перехід на 12-річну систему шкільної освіти, який має відбутися у 2027 році. Крім того, зміни можуть торкнутися і шкільної програми.

Читайте також: Останній дзвінок: коли він відбудеться у школах Києва

Новий міністр освіти і науки Оксен Лісовий під час ефіру телемарафону «Єдині новини» запевнив, що в міністерстві наразі не розглядають можливості скорочення ключових предметів, але програму планують оптимізувати, пише «Апостроф».

За його словами, йдеться виключно про те, щоб викладання предметів у школі було сконцентровано на корисних знаннях, а обсяг викладання враховував би можливості дитини освоїти його.

«По-перше треба усвідомлювати, що ми не допускаємо сьогодні скорочення дисциплін ключових – таких як історія України, українська мова, хімія, фізика, математика, біологія. Тобто всі ті ключові дисципліни, які є в школі, вони повинні залишитися. Ми говоримо про оптимізацію програми, ми говоримо про їх концентрацію корисними знаннями, ми говоримо про ті дисципліни, якими можливо можна пожертвувати і сьогодні це питання експертів і експертного розгляду», - зазначив міністр.

Він також пояснив, які предмети варто концентрувати, щоб зменшити навантаження на школярів.

«Скажімо, можна концентрованіше подати основи здоров'я або якісь інші дисципліни. Не буду їх називати, щоб не створювати зайвої інформаційної хвилі. Це питання експертизи. Всі ключові дисципліни, і природничі, і гуманітарні будуть збережені, вони повинні бути концентровані, але подані таким чином, щоб врахувати можливості дитини засвоїти весь цей обсяг знань», - заключив Оксен Лісовий.

Раніше, Оксен Лісовий пояснив, чому він не проти скорочення кількості предметів у школі. Міністр закликав українців до спільного пошуку рішень і запропонував або зменшити кількість предметів і залишити лише найпріоритетніші для дітей; або оптимізувати навчальні програми, зокрема в плані навантаження на уроках, обсягу домашніх завдань та форми навчання.