Сьогодні вранці користувачі мобільної мережі "Київстар" знову стали повідомляти про збій у роботі мобільного оператора. Згодом у компанії це підтвердили, додаючи, що спеціалісти вже працюють над усуненням проблем.
Тим часом клієнти скаржаться на відсутність зв'язку та інтернету. За їх словами, не працюють навіть функції перевірки стану та поповнення рахунку.
"Шановні абоненти, ми знаємо, що зараз виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України, - наголосили у компанії. - Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності".
Нагадаємо, відповідальність за кібератаку 12 грудня проти мобільного оператора "Київстар" взяла на себе російська хакерська організація "Солнцепек". Свої дії вона пояснила тим, що компанія нібито забезпечує зв'язком ЗСУ, держоргани та силові структури України. У "Київстарі" згодом підтвердили, що атаку було здійснено через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників.