UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Київстар" обіцяє компенсації абонентам, у яких тимчасово пропав зв'язок та гроші з рахунку

Проблеми зі зв'язком уже усунули, запевняють у компанії.

Вранці 3 лютого у значної кількості абонентів мобільного оператора "Київстар" зникла можливість дзвонити, у деяких з рахунку зникли гроші, інші не могли перевірити рахунок, також були перебої у роботі сайту та мобільного додатка оператора. Компанія пообіцяла всім постраждалим абонентам компенсації, йдеться на сторінці Kyivstar у Facebook.

"Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися із такими складнощами. Вони нараховуватимуться автоматично", - йдеться у повідомленні.

"Київстар" пообіцяв відповісти на всі запитання абонентів. Їх можна надсилати до особистих повідомлень сторінок компанії в соціальних мережах.

Читайте також: В Україні планують провести мобільний перепис населення в 2023 році

У коментарі "Інтерфаксу" компанія зазначила, що у абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичайному режимі.

Пресслужба “Київстару” запевняє, що можливість телефонувати вже відновлено.