Кабінет міністрів України затвердив проект "Організація пасажирського сполучення Київ–міжнародний аеропорт "Бориспіль", розрахований на 13,5 місяці загальною вартістю 583,238 млн грн.
Згідно з документом, у загальній вартості будівництва 428,478 млн грн складуть будівельні роботи, 37,755 млн грн – обладнання, меблі та інвентар, 117 млн грн – інші витрати.
Загальна експлуатаційна довжина ділянки ст. Київ-Пасажирський–аеропорт "Бориспіль" – 37,4 км.
Проект розбитий на два етапи, в рамках першого етапу вартістю 502,947 млн грн протягом шести місяців планується, зокрема, побудувати 3,7 км залізничних шляхів, один новий зупиночний пункт, залізничну естакаду довжиною 272 м.
Крім цього, буде побудований комплекс з двох пасажирських платформ (шириною 4 м і 6 м) довжиною 120 м з відкритим пасажирським павільйоном і навісами в районі терміналу "D" аеропорту, а також відкрита галерея між пасажирським павільйоном і терміналом "D" довжиною 150 м.
Друга черга будівництва вартістю 80,291 млн грн розрахована на 7,5 місяці та включає, зокрема, один новий зупиночний пункт, висока пасажирська платформа біля залізничної естакади довжиною 160 м.
28 березня Кабінет міністрів України схвалив розпорядження про реалізацію проекту будівництва швидкісної залізничної лінії між Києвом і аеропортом "Бориспіль".
У лютому прем'єр-міністр Володимир Гройсман, повідомив про те, що електричку до аеропорту "Бориспіль" побудують за півроку.
Прем'єр розповів, що дістатися до аеропорту з міста можна буде за 35 хвилин (але не уточнив, з якої саме точки Києва). "Вартість квитка - 80-120 грн. Швидко, пунктуально, сучасно", - додав він.
Лінія буде прокладена від вокзалу "Київ-Пасажирський", через станцію "Видубичі" до терміналу D аеропорту "Бориспіль". Фактично добудувати потрібно лише 4 км шляху.