UA / RU
Підтримати ZN.ua

Якість послуг «Укрпошти»: куди можуть поскаржитися українці

Це можна зробити в онлайн-режимі.

Українці часто користуються послугами «Укрпошти», але іноді громадяни нарікають її роботу. Так, в Україні запрацювала «гаряча лінія» для збору інформації про проблеми в роботі «Укрпошти». Видання «На пенсії» розповіли, як можна залишити скаргу.

Національна спілка журналістів України створила «гарячу лінію» для передплатників газет, листонош, редакцій друкованих видань.

Читайте також: "Укрпошта" має намір випустити марку з фехтувальницею Харлан

Громадяни за телефоном (096) 208-67-88 можуть повідомити про проблеми у роботі «Укрпошти» у їх населеному пункті. Графік роботи «гарячої лінії» з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 17:00.

Зібрані матеріали та отримана інформація допоможуть підготувати пропозиції для розгляду Кабміном.

Також українці можуть надіслати скаргу через Viber, Telegram або писати на електронну пошту: ukrposhtaskarga@gmail.com

Повідомити про проблеми у роботі «Укрпошти» та залишити скаргу можна на «гарячій лінії» Кабміну за номером 15-45.

Нагадаємо, що у зв'язку з подорожчанням палива та перевезень «Укрпошта» планує переглянути тарифну політику. Тарифи можуть підвищити вже в другому півріччі.